7.11.2012

Tarvikekaappi

Hih,
innostuin vielä kertomaan että nyt ovat mun askartelutarvikkeeni omassa kaapissaan. Tämä on tosi kätevän iso mun tarpeilleni ja hetkessä se tulikin täyteen. Pitäisikö vallan ostaa toinenkin...vann ei enään tähän huoneeseen mahdu. Jostain syystä edelleen pöytäni notkuu askartelumatskuista ja kesken eräisistä korteista ym....siispä joskus tulevaisuudessa ehkä on toinenkin kaappi ihan tarpeellinen.
 


Ja jostain syystä kaapin päälle alkaa kerääntymään tavaraa...
 
 
Tekeillä on oranssinvärinen kaulaliina ja pupu vahtii ompelulankoja virkatun korin päällä jonka on mun äitini tehnyt...siis tuon pupun ja korin. Naulakossa vasemmalla on mun tekemiä korujani ja oikealla kaksi mun akvarellitaulua.
 
 



3 kommenttia:

  1. hieno on kaappi, pupu ja muutkin!

    VastaaPoista
  2. Upea juttu tuo kaappi! Onnittelut!
    Pupullekin oma paikkansa. :)
    Koruja en kovin hyvin näe, mutta taulu näyttää upealta värien sinfonialta.

    VastaaPoista
  3. Kyllä tuo kaappi on tarpelinen tekeville käsille. Ihana huivi tulossa.

    VastaaPoista

Joulukalenteri 2023

 Vaihdoimme Tarja K:n kanssa atc joulukalenterit. Tässä näytän ne kaikki ja järjestys on sekainen, kun sain uuden puhelimen, kuvat eivät kop...