9.4.2016

Järjestys kaaokseen osa 1.

Olen hurahtanut sellaiseen ilmiöön kuin Kon Mari.
Luin kirjan nimeltä Kon Mari, siivouksen elämänmullistava taika, Marie Kondo.
Suosittelen lukemaan.
 
Sehän tarkoittaa sitä, että järjestetään koti ja elämä. Noin niin kuin lyhyesti sanottuna.
 
Laitan  tähän muutaman linkin jossa tätä ilmiötä voi ihmetellä ja vaikka ottaa se käyttöön.
Itse olen konmarittanut sukat ja pikkuhousuni sekä rintsikat, näin.
Myös t-paitani kävin jo läpi, näin ne viikkasin.
 
Minä konmaritan aina silloin tällöin, kun en jaksa yhteen putkeen puuhastella, vaikka pitäisi yhteen putkeen tehdä osio kerrallaan, vaatekaapista aloitetaan jne.
Askartelutarvikkeet ovat aika vaikea konmarittaa, mutta joku on sen huomannut, että olen niitä jaellut, ylimääräisiä materiaaleja pois nurkista, hih hih.
 
Tässä on teippilaatikko konmarituksen jälkeen. Kaikki järjestyksessä ja näen yhdellä silmäyksellä minkä teipin sieltä milloinkin tarvitsen. Nämä olivat ennen muovilaatikossa sikinsokin.

Tässä on reijittäjät. Kaikki on järjestyksessä ja heti löydän etsimäni reijittäjän. Nämäkin olivat ennen tässä samassa laatikossa sikinsokin muiden tarvikkeiden kanssa ja aina sai penkoa mistä löytää vaikka kalanruotoreijitin jne...
 
Jatkoa seuraa...


8 kommenttia:

  1. Minäkin ostin sen kirjan kun mainitsit siitä jokin aika sitten ;) olenkin koko viime ja tämän viikon järjestellyt, siivonnut ja heittänyt pois tavaroita joista en saa enää iloa :) se on kyllä hyvä kirja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö olekin aika mullistava kirja!!?? MInä olen monta jätesäkkiä vienyt roskiin ja osan vaatteista vein Konttiin. JNE.

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Juu, suosittelen jos vähänkään tuskailet siivouksien tai järjestämisen kanssa ;)

      Poista
  3. Oi oi minulla olisi toooosi paljon Kon Maritettavaa

    VastaaPoista
  4. Mielenkiintoista, täytyykin pistää korvan taakse, kiitos vinkistä:)

    VastaaPoista

Joulukalenteri 2023

 Vaihdoimme Tarja K:n kanssa atc joulukalenterit. Tässä näytän ne kaikki ja järjestys on sekainen, kun sain uuden puhelimen, kuvat eivät kop...